پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

دلتنگی مامان

1390/7/20 12:26
نویسنده : مامان مریم
207 بازدید
اشتراک گذاری

 

 دنیای زیبا

عزیزدردونه مامان سلام

این روزا عجیب احساس دلتنگی میکنم

...اخه از وقتی کلاسای دانشگام شروع شده دیگه اکثرا بعدازظهرها میرم دانشگاه....صبح هم که سرکارم....همین باعث میشه که خیلی کم ببینمت

...مثلا دیروز از ساعت 7ونیم صبح که گذاشتمت مهد تا 8ونیم شب ندیدمت.....آخه بعد از اداره یه راست رفتم دانشگاه تا 8شب....وقتی هم که میرسم خونه باید به کارای عقب افتادم برسم...غذای فردا رو اماده کنم وهزار جور کار دیگه.....دست اخرم مثل جنازه میفتم تو رختخواب

....دیگه خیلی کم میتونم باهات بازی کنم واین جدایی خیلی عذابم میده...چکار کنم ..از قدیم گفتن خود کرده را تدبیر نیست.....راهی هست که توش افتادم وباید تا آخرش برم......منو ببخش پسرکم که مامان خوبی برات نیستم.....باز خدا رو شکر که مامان جون وخاله های مهربونت تا اندازه ای نبودن منو جبران میکنن وگرنه نمیدونستم چکار کنم

آخه یکی نیست بهم بگه تو این موقعیت چه وقت درس خوندنه؟خدایا خودت این یه سال باقیمونده رو زودتر بگذرون

مامان خیلی عاشقته وهمه امیدش برا ادامه زندگی دیدن خنده روی لبای قشنگته

Orkut Scraps - Animated Text

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین نرگس نفس مامان
23 مهر 90 0:31
غصه نخور دوست عزیزم این جوری واست سخت تر و مشکل تر میشه ایشالا این یک سال باقیمونده هم زودتر تموم میشه عزیزم


سلام خانمی...برام دعاکن خیلی محتاجم
خاله جوني
23 مهر 90 13:18
قربونت برم الهي اصلا غمت نباشه خدا بزرگه و تا چشم روي هم بذاري تموم ميشه و بعدا خواهي گفت چقدر زود گذشت تو هم مامان خوبي هستي و هم همسر خوبي توكلت به خدا باشه حتما تنهات نميذاره