پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

تو یعنی......

1390/11/26 13:41
نویسنده : مامان مریم
777 بازدید
اشتراک گذاری

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

تو یعنی نغمه موزون باران

تو یعنی تا ابد آئینه بودن  برای خاطر دلهای یاران

تو یعنی بی ریا چون یاس بودن  ویا به شهر شبنم ها رسیدن

تو یعنی غصه های زرد دل را  به رنگ نقره مهتاب کردن

تو را آنقدر در دل میسرایم  که دل یعنی تو را زیبا سرودن

فدای تو شقایق های احساس   ورویای بی آغاز سرودن

 

 

 فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
26 بهمن 90 15:45
ولنتاین مبارك همراه یك بغل گل رز ، یك سبد ستاره و یك دنیا آرزوی شادباش . . .
مامان حنا
28 بهمن 90 17:59
سلام عزیزم خوشحالم از وبلاگ دخترم دیدن کردید خانومی وبلاگتو با مکافات پیدا کردم آدرسی که گذاشته بودی باز نمیشد برات هم جوابشو دادم که آدرس دقیقتو برام ارسال کن تا رمزو بهتون بدم رمز آشپزیهامو خصوصی برات ارسال کردم فقط رمزو دیدی بهم اطلاع بده تا بدونم کامنت خصوصیمو دیدی ممنون
کیان
1 اسفند 90 14:03
سلام ممنون از نظر شما پارسا جان سایت قشنگی داری موفق باشی
مامان حنا
7 اسفند 90 1:30
سلام خانومی خوبی؟؟؟؟؟؟ اومدم بهتون سر بزنم دیدم رمزی که براتون خصوصی فرستادم تاییدش کردید واقعا ناراحت شدم من بهتون اطمینان کردم رمزو دادم حالا باید برم رمزامو تغییر بدم
مامان حنا
11 اسفند 90 14:22
سلام عزیزم خدا نکنه خوب اشکال نداره اتفاقیه که افتاده خدا لعنت کنه اون کسیرو که منو به دردسر انداخت و مجبورم کرد تا پستامو رمزی کنم امیدوارم از مطالب آشپزیم نهایت استفاده رو ببرین شما هم پارسا جون پسمل نازتو ببوس
خاله زهره
16 اسفند 90 16:51
سلام وب قشنگی داری پسر خوشگلی هم داری خداحفظش کنه با افتخار لینکت کردم


ممنون عزیزم ....منم خوشحال شدم که یه دوست خوب دیگه پیدا کردم