پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

سالگرد شروع عشق پاکمون

1390/4/22 11:29
نویسنده : مامان مریم
193 بازدید
اشتراک گذاری

 پسر نازم عزیز دل مامان

امروز چهارمین سالگرد ازدواج من و بابایی هست Bride & Groom

می خواهم این را بدانی که من و پدرت زندگیمان را در اوج و بهبوهه ی جوانی با عشق و علاقه و انگیزه فراوان شروع کردیم...Proposal

تمام سختی ها را تا به امروز به دلگرمی هم و پشتوانه عشق محکممان پشت سرگذاشتیم و برای داشتن زندگی بهتر و بهتر خیلی تلاش کردیم

با ساده ترین امکانات بهترین و شیرین ترین لحظه ها در کنار هم ساختیم و از بودن در کنار هم لذت بردیم

و از روزی که خداوند تو نازنینم را در کنار این عشق به زندگیمان هدیه کرد شیرینی زندگیمان هزاران برابر گردیده

باید بگویم

*از صمیم دل عاشق مردی هستم که پدر توست

  که مهربانی هایش بی همتاست

  و  در چشمان زلالش صداقت موج میزند

   بی شک دوست دارم که تو شبیه او باشی

   شبیه مردی که چهره اش برایم زیباترین چهره ی دنیاست

و نگاه گرمش آشناترین

    و دستان پرمهرش پرتلاش ترین

 بدون تردید میگویم که بهترین پدر دنیا را داری ماه من

 

عشق و علاقه ایی که برای تو و بودن در کنار تو از ذره ذره وجودش شعله میکشد

عشقی را که در تک تک سلول هایش میتوانی بیابی

هرشب که خسته اما مهربان وشاد به منزل می آید و با تو بازی میکند...

- باید بدانی که او بی نظیر است

  این را مینویسم تا روزی بخوانی

  و بدانی که مادرت دلبسته ی که شد...

ا اویی که عشقش هر لحظه بیشتر و بیشتر در قلبم میتپد 

تا هر روزم را پرامید و پرشور  آغاز کنم...

 و عشق تو پسرم که این روزها در تمامی جانم ریشه دوانده

  و روزهایم را زیبا میکند و این روزها با حضور تو عزیزم زیباتر و زیباتر خواهد شد.

 

با امید به خدا سال های سال با عشق و علاقه ایی هر روز فزون تر در کنار هم خواهیم بود

 

دوستتون دارم همسر مهربانم و پسر عزیزتر از جانم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
22 تیر 90 10:33
مبارکههههههههههههههه عزیزم
چقدر زیبا و دلنشین نوشتی
الهی که سالیان سال کنار هم باشین


ممنونم عزیزم
نازنین نرگس نفس مامان
23 تیر 90 18:26
مبارکه مبارک همیشه شاد باشید و الهی شاد زندگی کنید


ممنون عزیزم