پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

من وپارسا وتعطیلات

1390/6/13 12:11
نویسنده : مامان مریم
347 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

سلام دردونه مامان......خوبی گلکم....دیروز ظهر که از اداره اومدم دنبالت مامان جون میگفت خیلی پسر خوبی بودی......میگفت اونقدر آروم شده بودی که نگو..........به قول مامان جون اینا همش تاثیر چند روز پیش مامان بودنه........من واقعا شرمندتم پسرکم که مجبورم تنهات بذارم.

اون چند روز تعطیلی خیلی بهمون خوش گذشت ....اخه همش باهم بازی میکردیم....تازه تنهایی با هم رفتیم عروسی دوست من......بابایی نیومد آخه کسیو نمیشناخت.....اما ما دوتا کلی حال کردیم

شب قبلشم که آخرین شب رمضون بود بعد از افطار چون دیگه غصه فردا رو نداشتم کلی دکتر بازی کردیم ...موقع خوابم یه عالمه کشتی گرفتیم وتو از در ودیوار خونه بالا میرفتی....خلاصه یه عالمه حال کردیم.......اینم چند تا عکس از اون روزا

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پارسا در حال عمل کردن بابایی

داری کارتون مورد علاقتو نگاه میکنی

اینجا هم که معلومه رفتی بالای جعبه که برقو خاموش کنی

این عکسم ادامه همون بالا رفتن از جعبه هست

این عکسو شب عروسی دوستم گرفتم توی تالارفیروزه

اینم همون شبه ....یادم نیست به چی اینجوری میخندی

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

راستی...مامان فردا داره میره کیش....از طرف نظام مهندس یه تور 3روزه گذاشتن...من ومامانه  وحید جونی با هم میریم......تو و وحید جونی هم این سه روزه مهمون باباهاتون هستین....البته تو بیشتر خونه  باباجون هستی تا مهمون بابا......از همین حالا دلم برات تنگ شده....امیدوارم خدا جونم کمک کنه که خیلی اذیت نشی...برای منم دعا کن مامانی ..اخه خیلی محتاج دعاهای قشنگتم......دوست دارم...... تا زمانیکه نفس میکشم......و زمانیکه نفسی برایم نباشه

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نازنین نرگس نفس مامان
20 شهریور 90 12:12
همیشه به عروسی و گردش عزیز دلم خوش بگذره مسافرت نگران پارسا جون هم نباش ایشالا به آن هم خوش میگذره چه عکسایی گذاشتی از گل پسر مامانی تنبلیمون رو یادمون ننداز از همه حالات از گل پسر عکس نداختیخوش به حال پارساجون با مامان مهربونش


مرسی عزیزم
مامان ماهان
30 شهریور 90 8:53
وااااااااااااااااای چه آقای دکتری نازززززززززززززی خدا حفظش کنه الهی همیشه عروسی و شادی باشه