پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

شمارش معکوس تا بهترین روز عمرم

1390/9/26 9:18
نویسنده : مامان مریم
456 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزدردونه مامان......الهی دورت بگردم دیگه واسه خودت مردی شدی......5روز دیگه سه سالت میشه ......ومن از الان شمارش معکوس رو شروع کردم.......امیدوارم یه روزی جشن تولد 120سالگیتو بگیری هر چند تا اون روز من نیستم ولی تو باید همیشه شاد باشی گلکم

راستی دیروز آقای بابا زحمت کشیدن وبرات یه سی دی بعد از کلی قول دادن خریدن..اما به قول خودت از دست این بابا با این سی دی خریدنش....یه سی دی خریده خیلی خیلی وحشتناک

کلی بهش غر زدی که آخه این چیه بابایی خریدی!!!!!!اونم مجبور شد قول خرید یه سی دی دیگه رو بهت بده

قربونت برم من که دیگه راحت حرفتو به کرسی منشونی.....آخه من وبابا که حریف این زبونت نمیشیم

درآخر هم چند عکس شکار شده ازت میذارم که کلی حال کنی گلم

پارسا نازی در حال چرت زدن وغذا خوردن

وااااااااااای...دیگه چشماش از شدت خواب باز نمیشه

بلاخره مجبور شدن بیخیال غذاخوردن بشه وبخوابه....قربونت برم مادرجون

طفلک عروسک که مورد خشم آقا پارسا قرارگرفته

عشق مامان کلاه خاله مهشید رو پوشیده وکلی ژست گرفته

divider animations

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جغله كوچولو
26 آذر 90 12:40
جغله: سلام ... خوبين شما تبريك ميگم وبلاگتون مطالبش خيلي خوبه ...... در ضمن باعث افتخارمه اگر منم به لينك دوستان خود اضافه كنيد... خوشحال ميشم به وبلاگ من هم بيايد ... موفق و سلامت باشيد.