پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

شیطونک من

1390/2/27 8:41
نویسنده : مامان مریم
184 بازدید
اشتراک گذاری

گلم سلامKisses

من وتودیروز بازم با هم رفتیم پیاده روی وای که چقدر خوش گذشت

ازتوی پارک که رد میشدیم همش میگفتی مامانی چه باغای خنده داری

خلاصه بعد از کلی پیاده روی بابایی تصمیم گرفتن بیان دنبالمون تو هم که خیلی خسته بودی توخیابون نشستی که الا وبلا باید همینجا واستیم تا بابام بیادشکلک های شباهنگ Shabahang

بعدشم با بابایی رفتیم یه روستا خارج شهر برا دیدن یه زمین که اگه بشه بخریم کلی روستای باحالی بود اتفاقا یکی از دوستامونم اونجا داشت خونه میساخت اونم چه خونه ایشکلک های شباهنگ Shabahang

جنابعالی هم طبق معمول تا آدم دیدی رفتی تو فاز بی تربیتی هرچی بنده خدا باهات حرف میزد فایده نداشتشکلک های شباهنگ Shabahangوقتی برگشتیم تو ماشین ازت پرسیدم چرا سلام نکردی تو هم خیلی راحت گفتی

سلاممو پیشی خورده بود برو با پیشی دعوا کن

امان از این زبون تو  با همین حرفات همش خودتو لوس میکنی  قربونت برم من

راستی مامان جون میگفت دیروز صبح بعد از اینکه توروگذاشتم ورفتم  تو هم رفته بودی توحیاط وبا ناله همش میگفتی (من هیچی مامان ندارم) الهی مامان قربونت بره که همش مجبوره توروتنها بذارهوقتی هم اومدم دنبالت تو راه یهویی گفتی (مامانی دستت نکنه برام غذا گذاشتی) منو بگو..............داشتم شاخ در میاوردم

کلی واسه خودت شیرین شدی عزیزکم .الهی همیشه شاد باشی

دوست دارم هوارتا.............................................................

شکلک های شباهنگ Shabahang

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مهشید
27 اردیبهشت 90 12:41
سلام ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااا..یعنی دارم دیوانه میشم از دست پسر تو. یه دقیقه امدم تو اینترنت اینقد سوال میپرسه که قاطی کردم..میگه این عکسه که میخنده منم؟ گفتم اره...پس چرا میخندم؟...خوب خوشحالی دیگه...بابامم خوشحاله؟..اره....چرا؟...نمیدونم....عکس منو بزار....باشه الان میزارم.....پس چرا نمیزاری؟...صبر کن خاله جان...اگه نزاری من نالاحت میشم...بزااااااااااااااااار...بزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااررر.....کشت منو