پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

پارسا در جشن تولدش

1390/10/4 9:59
نویسنده : مامان مریم
875 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم.....دیشب بلاخره تونستم یه جشن خیلی کوچک برات بگیرم.......هرچند مهمونامون برا شام بودن ومن حسابی از نفس افتادم اما برعکس تو کلی کیف کردی ...خنده آخر شب تو خستگی منو برد ....الهی هزار ساله شی گل خوشگلم

چند عکس هم برات میذارم یادگاری از جشن سه سالگیت

 

http://up.vatandownload.com/images/90ufeu6myq8ycc81rnm3.gif

http://up.vatandownload.com/images/90ufeu6myq8ycc81rnm3.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سينا و كيميا
4 دی 90 12:29
مورچه داره می بافه
با نخ زرد و یشمی
برای دوستِ خوبش
یه شالِ گرمِ پشمی
ریخته کنارِ دستش
صد تا کلافِ کاموا
مورچه می گه: «خدایا!
تموم می شه تا فردا؟»
زرافه دوستِ مورچه
فردا می شه سه سالش


هر چی براش می بافه
تموم نمی شه شا لش

دوستت دارم خاله جون هميشه سبز و خرم بماني@};








ممنون خاله جونی....با ذوق شدی چقدر
مامان ماهان
13 دی 90 0:41
روز تولد تو روز نگاه باران بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان روز تولد تو گویی پر از خیال است یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است تولدت مبارک
مامان ماهان
13 دی 90 0:43
دوست جونم سلاااااام شرمنده تو هستم من چند وقت بود نیومده بودم تولد عزیز دلت رو پارسا جون ناز رو با تاخیر تبریک میگم الهی120 زنده باشه نه 120 سال کمه همیشه زنده باشه


ممنون خانمی ......شما هر وقت بیای منو خوشحال میکنی
مامان نازی نرگس
18 دی 90 1:17
سلام من هم که حسابی دیر رسیدم ببخشید ولی خوب میتونم هزاران دعای خوشکل کنم الهی که آقا پارسا 120 ساله بشه الهی همیشه شاد باشه الهی جشن عروسی و ..................