پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

قدردانی وسپاس

1390/10/4 11:18
نویسنده : مامان مریم
972 بازدید
اشتراک گذاری

Orkut - Dividers

عزیز دلم سلام.......امروز تصمیم گرفتم همراه با تو یه تشکر جانانه داشته باشم از سه عزیزی که اگه نبود همراهی اونا توی این سه سال به جرئت میتونم بگم خیلی جاها کم میاوردم....میدونم که با این حرفها وگفتن این جملات حتی اگه زیباترین جمله هم باشه بازم نمیتونم ذره ای از زحمات اونا رو جبران کنم اما برای هر سه نفرشون آرزوی خوشبختی وسلامتی میکنم....امیدوارم به خاطر دل مهربون وبزرگشون خدای مهربون هم در همه خال یارشون باشه...از تو هم میخوام همیشه وهمیشه قدردانشون باشی.....حتی زمانیکه من نباشم...چون محبتای اونها با هیچ چیزی تو دنیا جبران نمیشه

اول از همه مامان خوبم

پارسا جونم اینو بدون که توی این سه سال اگه زحمتای شبانه روزی مامان جون نبود نه تنها من حتی خود تو هم خیلی خیلی سختی میکشیدی

هر وقت کمک لازم داشتم مامان جون حاضر بود...هر وقت تو مریض میشدی بازم مامان جون بود که همراه من ازت مراقبت میکرد..توی این یه سالی که درس میخوندم تمام مدتی که کلاس بودم تو پیش مامان جون بودی...بگذریم از دو سال ونیم اول زندگیت که صبح ها هم پیش مامان جون میذاشتمت واون طفلی رو هم از کار وزندگی مینداختم.....خلاصه....بوسه میزنم به دستای گرم ومهربونش واز خدای خوبم عاجزانه میخوام همیشه سالم نگهش داره.......خیلی خیلی دوست دارم مامان خوبم

 

حالا نوبت دوتا خاله مهربونت(البته خاله مهناز هم خیلی مهربونه اما چون تو خونه نیست کمتر اذیتش کردیم)

خاله مهشید وخاله مینای مهربون.....از وقتیکه من وبابایی عقد کردیم تا همین حالا همیشه تو همه برنامه هام کمکم بودن....تو همه اسباب کشیهامون از اول تا آخر همراهمون بودن..وتو نگهداری ازتو که هیچ وقت کم نذاشتن.....چه روزایی که از خواب صبح بیدارشون میکردم وتو رو پیششون میذاشتم ومیرفتم اداره

خیلی خیلی ممنونم خواهرای خوبم...براتون آرزوی خوشبختی میکنم وامیدوارم همسر آیندتون شایستگی همراهی با شما رو داشته باشه واگه زنده بودم بتونم برای بچه های شما هم کاری انجام بدم......

پسرکم قدردان این عزیزان باش وبدون محبت وعشقی که اونا بهت دارن با هیچ چیزی جبران نمیشه مگر احترام همیشگی تو به اونا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

سينا و كيميا
4 دی 90 12:42
پس ناقلا باباي مهربونشو چكار كردي؟مگه همسري بهت كمك نميكنه وقتاي درس خوندن عزيزم


تو دیگه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان ماهان
13 دی 90 0:40
خدا هر سه تا شون رو حفظ کنه واقعا قدرشون رو بدون
سينا و كيميا
15 دی 90 11:56
كجايي پس مامان دانشجو؟انشالله امتحاناتتو با موفقيت تموم كني
مامان نازی نرگس
18 دی 90 1:14
خسته نباشن این مامان و خواهری های گل قدرشون رو بدون خیلی زیاد الان من اگه بخوام برم بیرون یا نباید برم یا با بچه برم بدون چه نعمتی رو داری یه مامان و دو خواهر مهربون