پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

یه گله کوچولو از پسرک بلا

1390/11/6 10:05
نویسنده : مامان مریم
645 بازدید
اشتراک گذاری

dividers

پارسا جونم سلام.....امروز مامانی میخواد یکم ازت گله کنه.....آخه چند روزی هست که حسابی بداخلاف شدی.....فقط کافیه چیزی به میل دلت نباشه اونوقته که شروع میکنی به گریه کردنYoyo smiley 011

دیگه جوری شدی که سینا هم بهت میگه (بچه تو چقدر گریه میکنی؟؟؟؟)...نمیدونم باهات چکار کنم

دیروز که از سر کاراومدم خونه باباجون یه نی پیدا کرده بودی ومدام گریه میکردی که شیر میخوام تا با نی بخورم...حالا هرچی بهت میگفتم شیر نداریم فایده نداشت که نداشت.....

آخرش دیگه کلی عصبانی شدم وباهات دعوا کردم بعدش هم تا بعد ازظهر باهات حرف نزدم

.....وقتی دیدی باهات حرف نمیزنم اومدی ومعذرت خواهی کردی وقول دادی که دیگه خوش اخلاق بشی اما.........بازم فایده ای نداشت چون امروز صبح بازم شروع کردی به بهانه گیری وگریه

جوری شد که با بابا از خونه اومدم بیرون وبه حساب تنهات گذاشتم ...هر چند خیلی گریه کردی وبازم قول دادی که پسر خوبی باشی اما بعید میدونم به قولت عمل کنی...نمیدونم برای چی اینقدر بهانه گیر شدی وسر هرچیزی گریه میکنی...کاش میتونستم یه جوری اخلاقتو عوض کنم اما واقعا دیگه نمیدونم چکار کنم.....نمیدونم شایدم تقصیر خودم هست که یه مدتی میشه خیلی گرفتار شدم ونمیتونم بهت برسم....امیدوارم هرچه زودتر خوش اخلاق بشی گل خوشگلم

Love heart 737مامانی خیلی دوست داره کوچولوی شیطون وبداخلاق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
9 بهمن 90 9:10
ای جام پارسا جونممممممممم چرا بهونه گیر شدی عزیزم ببین مامانی ناراحت شده
دوست جونم ماهانم گاهی اوقات اینطوری میشه باید باهاشون مدارا کنیم


آخ گفتی خانمی......باید مدارا کرد ولی واقعا بعضی وقتا دیگه نمیشه مدارا هم کرد
مامان ماهان
10 بهمن 90 15:12
دوست عزیز وخوبم کامنت زیبات رو خوندم و کلی خوشحال شدم یک دنیا از محبتت ممنونمممممممممممممممممممم
سمانه مامان پارسا جون
15 بهمن 90 14:03
آخی الاهی چرا بد قلق شده گلمون؟ بچه ها همینطورین دیگه خانومی ولی ما کاری جز صبوری نمیتونیم بکنیم دیگه