پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

دلتنگی مامان

1390/2/25 10:13
نویسنده : مامان مریم
166 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

دلم گرفته ای دوست! هوای گریه با من

گر از قفس گریزم، کجا روم، کجا من؟

کجا روم؟ که راهی به گلشنی ندانم

که دیده برگشودم به کنج تنگنا، من

نه بسته‌ام به کس دل، نه بسته دل به من کس

چو تخته پاره بر موج، رها، رها، رها، من

ز من هر آن‌که او دور، چو دل به سینه نزدیک

به من هر آن‌که نزدیک، ازو جدا، جدا، من!

نه چشم دل به سویی، نه باده در سبویی

که تر کنم گلویی به یاد آشنا، من

ز بودنم چه افزود؟ نبودنم چه کاهد؟

که گویدم به پاسخ که زنده‌ام چرا من؟

ستاره‌ها نهفتم در آسمان ابری -

دلم گرفته ای دوست! هوای گریه با من...

 

 

منو ببخش گلکم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاسان
21 اردیبهشت 90 19:39
وبلاگ خوبی درست کردی امیدوارم همیشه درکنارفرزند گلت شاد و موفق باشی(◠‿◠) به ما هم سر بزن امیدوارم به دردت بخوره http://ehsan418.mihanblog.com
خاله مهشید
24 اردیبهشت 90 10:36
ماه من ، غصه چرا ؟! آسمان را بنگر ، که هنوز، بعد صدها شب و روز مثل آن روز نخست گرم وآبي و پر از مهر ، به ما مي خندد ! يا زميني را که، دلش ازسردي شب هاي خزان نه شکست و نه گرفت ! بلکه از عاطفه لبريز شد و نفسي از سر اميد کشيد ودر آغاز بهار ، دشتي از ياس سپيد زير پاهامان ريخت ، تا بگويد که هنوز، پر امنيت احساس خداست ! ماه من غصه چرا !؟! تو مرا داري و من هر شب و روز ، آرزويم ، همه خوشبختي توست ! ماه من ! دل به غم دادن و از ياس سخن ها گفتن کارآن هايي نيست ، که خدا را دارند ... ماه من ! غم و اندوه ، اگر هم روزي، مثل باران باريد يا دل شيشه اي ات ، از لب پنجره عشق ، زمين خورد و شکست، با نگاهت به خدا ، چتر شادي وا کن وبگو با دل خود ، که خدا هست ، خدا هست ! او هماني است که در تار ترين لحظه شب، راه نوراني اميد نشانم مي داد ... او هماني است که هر لحظه دلش مي خواهد ، همه زندگي ام ، غرق شادي باشد ....
خاله مهشید
24 اردیبهشت 90 10:40
سلام من تازه امروز بعد از مدتها وقت کردم بیام اینجا..خیلی قشنگه..ارزو میکنم که تمام تلاشتو بکنی تا زندگیتم به همین قشنگی بشه...دنیا برای تلاش و مبارزه هست..پس برای آرزوهات تلاش کن و بجنگ
مامان کیمیا و سینا
24 اردیبهشت 90 14:05
ز بودنم چه افزود؟ نبودنم چه کاهد؟ که گویدم به پاسخ که زنده‌ام چرا من؟ این یعنی چههههههههه؟ بخاطر جوجه طلائیت از این حرفا نزن خداتو شکر کن عزیزم و توکلت به اون باشه
مامان ماهان
27 اردیبهشت 90 10:05
یادمان باشد تا هستيم به ياد هم باشيم ، موقع رفتن فرياد صدايى ندارد