پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

لجبازی پارسایی

1390/6/30 8:07
نویسنده : مامان مریم
195 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکم.....امروز اول صبح قبل از شروع کار اداره اومدم برات بنویسم از لج کردن دیشبت...

دیرروز عصری وقتی میخواستیم بریم بیرون یه لباس حلقه آستین تنت کردم که کلی ذوق کردی

اما چون از صبح بیدار بودی قبل از رسیدن به خونه تو ماشین خوابیدی

آخر شبم که میخواستم لباست عوض کنم کلی گریه کردی که من فقط همینو میخوام

اصرار منم برا پوشیدن لباس گرمتر فایده نداشت...........اصلا نذاشتی یه لباس دیگه رو همون تنت کنم.....

خلاصه ساعت 2ونیم شب بود که از صدای نفس کشیدنت بیدار شدم....اونقدر بینیت گرفته شده بود که اصلا نمیتونستی نفس بکشی .....آبریزش که دیگه نگو............دیگه یه جوری شده بودی که خیلی راحت گذاشتی برات قطره بریزم ........یه شربتم بهت دادم...بعدشم خودت لباست رو در آوردی واجازه دادی یه لباس گرم تنت کنم..خلاصه نتیجه لج کردنت سرماخوردگی امروزت شد...........فقط خدا کنه به تب نرسه ودر حد همین ابریزش بینی باشه........

جدیدا خیلی خیلی لج میکنی....باید حرف حرف خودت باشه........فقط امیدوارم تا شنبه که میخوای بری مهد این یه ذره سرما خوردگی هم خوب بشه وگرنه.................

مامان به فدای تو پسر لجبازودوست داشتنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
30 شهریور 90 8:59
لجبازی اقتضای سنشونه عزیزم
دیگه چاره ای نیست باید بسازیم دیگه



ممنونم خانمی که میایی پیش ما...اینو که راست گفتی ولی بعضی وقتا دیگه آدم کم میاره