پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 29 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

مهربونی پارسا

1390/5/17 8:58
نویسنده : مامان مریم
163 بازدید
اشتراک گذاری

ماه رمضان هم اومدوما دوباره مهمان خدا شدیم .ای کاش بتونیم توی این ماه دلهامونو مهربون تر از همیشه بکنیم ...انشاالله

دیروز یه نیم ساعتی مونده بود به افطار من وپارسا تو خونه تنها بودیم ومن واقعا گشنه بودمGreen smiley 010

پارسا جونم هم پرانرژی مدام حرف میزد جوریکه دیگه من سرگیجه گرفته بودمGreen smiley 030

آخرش مجبورشدم بهش گفتم مامانی خیلی گشنست نمیتونم حرف بزنم اونوقت پارسایی خیلی مهربون شد وگفت خوب برو غذا بخور...

بهش گفتم آخه تا آقا الله اکبر نکنه من نمیتونم غذا بخورم ...یهو دیدم دوید ورفت جانمازو پهن کرد وگفت ..مامانی یه لحظه واستا من الان الله اکبر میکنم اونوقت تو سریع برو غذا بخور

منم دیگه از شدت این عشق وعلاقه وارفتم...Green smiley 031

اینم عکسای الله اکبر پارسا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا شکری
16 مرداد 90 4:50
سلام بر عاطمه جوشان و احساس روان وسرشک ریزان مامان مریم , مادر نوفکر و نواندیش و شفیق سایبری ..براستی که نی نی فرشته روی داری. نورچشمم تهیدستی و فقر زدگی بر سراسر چیره گشته مملکت به یغما رفته ام ,بر آنم داشت, در قالب دست نوشته ها, دیدها ونگریسته هایم را با و اژگان کهن و زبان زیور پارسایان, بنگارم و رشته نگارشم را با دردمندان شروع کنم. همبنک کتاب دردمندان اثر خوذم برای دانلود آماده است . امید که مورد پسندت باشد.
مامان ماهان
16 مرداد 90 12:34
وای عزیزمی قربون الله اکبر گفتنت عزیز دلم
نازنین نرگس نفس مامان
18 مرداد 90 18:00
پارسا جون قربون مهربونیت گلم