پارساپارسا، تا این لحظه: 15 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

پارسا عشق مامان و بابا

در دل با خدا

1390/5/16 12:24
نویسنده : مامان مریم
193 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

گفتم: خدایا از همه دلگیرم، گفت: حتی از من؟
گفتم: خدایا دلم را ربودند، گفت: پیش از من؟
گفتم: خدایا چقدر دوری، گفت: تو یا من؟
گفتم: خدایا تنهاترینم، گفت: پس من؟
گفتم: خدایا کمک خواستم، گفت: از غیر من؟
گفتم: خدایا دوستت دارم، گفت: بیش از من؟
کوله‌بارم بر دوش، سفری باید رفت، سفری بی‌همراه،
گم شدن تا ته تنهایی محض،
یار تنهایی من با من گفت: هر کجا لرزیدی، از سفرترسیدی،
تو بگو، از ته دل، من خدا را دارم ...
 
شاید این چند سحر فرصت آخر باشد که به مقصد برسیم!
 
 
niniweblog.com
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
16 مرداد 90 12:33
چقدر زیبا و دلنشین بود دستت درد نکنه عزیزم


ممنونم خانمی از همه حرفای قشنگ ومحبت زیبایت
نازنین نرگس نفس مامان
18 مرداد 90 18:03
زیبا بود